רו"ח
פתחתם עסק חדש? רכשתם עסק קיים? אתם צריכים רו"ח שינהל לכם את התיק ברשויות המס השונות על מנת שלכם יהיה זמן להתעסק בניהול העסק אם זה תפעול נכון וייעול תמידי של בית העסק.
למה צריך רו"ח לניהול החשבון?
בעיקרון כל תיק אפשר לפתוח ברשויות המס לבד, אך כאשר התיק מנוהל ומיוצג על ידי
רו"ח טוב, תוכלו להיות בטוחים שהתיק מנוהל בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, תוכלו להיות רגועים שכאשר תהיינה ביקורת מס הכנסה כל המסמכים מתועדים אצל רואה החשבון, מפאת ניסיונו העשיר של ה
רו"ח,תפקידו לבדוק את כל ההוצאות של העסק ולסווג אותם מבחינת השמותלתיאום מדוייק, על מנת לקבל הכרה בהחזרי המס.
ייצוג נכון בפני רשויות המס,יוביל אתכם להצלחה כלכלית בטוחה יותר,מאשר ניהול עצמאי וחסר ניסיון.
רו"ח מעודכן במחשבו האישי במשרד, ישירות למשרדי הרשויות, און ליין. כך יכול
רו"ח לדעת מתי יש שינויים ברשויות המס, ידע זה, יכול לחסוך לכם הרבה כסף.ניהול התיק אצל רו"ח, יחסוך לכם הוצאות נסיעה וחנייה לרשויות המס השונות.רו"ח יחסוך לכם המתנה ארוכה בסניפי הרשויות.
רו"ח יחסוך לכם בזבוז זמן מיותר על חשבונות ארוכים והתחשבנויות מול רשויות המס.לכם יהיה זמן להתפנות להצלחת העסק שלכם, או לנוח עם משפחה וחברים.
מהו תפקידו של רו"ח?
תפקידו העיקרי של רו"ח הוא - ביקורת על דוחות כספיים ומתן חוות דעת מיקצועית.היום בימינו, כמעט כל משרד
רו"ח, מחזיק משרד שלם, כך הלקוחות יוכלו לקבל את השירות המלא במקום אחד,על ידי צוות משרד שלם כגון:פקידים/ פקידות, מנהלי חשבונות, חשבי שכר, יועצי מס ורו"ח.
איזה שירותים אפשר לקבל אצל רו"ח?
השירותים הניתנים על ידי משרד רו"ח מוסמך הם:
• הנהלת חשבונות.
• הכנת משכורות לעובדים.
• פתיחת תיק ברשויות המס השונות.
• יעוץ מס והחזרי מס.
• הכנת דוחות שנתיים ורבעונים.
• ביקורת פנים ארגונית.
• בדיקת יעילות ופעילות העסק.
• בדיקת כדאיות קניית עסק קיים.
• ייצוג התיק ברשויות המס השונות.
• דו"ח הצהרת הון.
• מתן חוות דעת רואה חשבון ייצוגית לבית המשפט ועוד...
רצוי מאוד שתהייה כימיה עם
רו"ח, מכיוון שהוא הולך לעבוד איתכם לאורך שנים ארוכות.
תדעו ש
רו"ח רואה רק את טובת העסק, מכיוון שהוא רוצה לעבוד איתכם לאורך זמן רב ביותר.
מדובר ברצון להצלחה משותפת.
קבלו התייעצות ראשונית ללא התחייבות וללא עלות מצידכם,מלאו פרטים בלשונית בצד שמאל,
רו"ח מוסמך יחזור אליכם בהקדם.בהצלחה במציאת רו"ח הטוב ביותר.